Sopockie Towarzystwo Ergo Hestia SA

Oddział w Olsztynie

10-536 Olsztyn, ul. Mrongowiusza 10A

środa, 19 grudnia 2018. Imieniny Beniaminy, Dariusza, Gabrieli

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla Ergo Hestii

2014-12-19 09:55:59 (ost. akt: 2016-05-29 15:55:20)

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA po raz kolejny zostało wyróżnione prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2014. To szczególnie cenne wyróżnienie: o jego nadaniu decydują konsumenci.

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla Ergo Hestii
Tytuł Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują firmy, które w najwyższym stopniu odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku i są najbardziej rekomendowane przez klientów. Jest to unikalne wyróżnienie, ponieważ nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów.

Już od 7 lat, co roku nagrody przyznawane są 100 firmom, które klienci uznają za najbardziej przyjazne. W ramach tegorocznej edycji konsumenci przez cały rok oceniali przeszło 42 tys. firm z 200 branż. Opinie wyrażane były na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360. Łącznie ponad 3 miliony zarejestrowanych w programie klientów wyróżniło 100 firm, dla których jakość obsługi jest priorytetem.

http://m.nurkowa.wm.pl/2014/12/orig/gwiazda-jakosci-obslugi-logo-465.jpgTegoroczną nowością było przeprowadzenie badania na próbie 15 tys. respondentów metodą ankietową CAWI. Oprócz oceny jakości obsługi dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo jej rekomendacji w 2014 roku (wskaźnik NPS) oraz poziom lojalności klientów. Respondenci posługiwali się dziesięciostopniową skalą ocen, gdzie 0 oznaczało żadne a 10 ogromne prawdopodobieństwo rekomendacji. Konsument wyrażał swoją opinię na temat wszystkich marek, z których korzystał w ostatnim roku.

O miejscu w rankingu Gwiazd Jakości Obsługi ostatecznie decyduje wskaźnik jakości obsługi oraz wskaźnik NPS. W kategorii „Ubezpieczenia” Ergo Hestia uzyskała najwyższe wyniki w obu tych kategoriach. W badaniu oceniano łącznie 13 ubezpieczycieli.

„Otrzymane wyróżnienie potwierdza słuszność obranej przez nas drogi – walki o klienta przede wszystkim jakością” – powiedziała po odebraniu nagrody Monika Rudnicka, dyrektor Biura Marketingu Ergo Hestii. „Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla naszej firmy to najlepszy dowód na to, że klienci rzeczywiście nas cenią, darzą zaufaniem i chcą do nas wracać” – dodała Monika Rudnicka.

Z badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakość Obsługi wynika, że firmy wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi są postrzegane jako wiarygodne i przyjazne, otwarte na dialog i potrzeby konsumentów. Wyróżnienie jednoznacznie kojarzy się z pozytywnymi cechami i emocjami, a te przekładają się na wzrost wartości marki.